دادستان سیرجان:

عاملان ایجاد رعب و وحشت در سیرجان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری ۳ نفر از عوامل ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان سیرجان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محسن نیک ورز ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری ۳ نفر از عوامل ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

محسن نیک ورز در حاشیه بازسازی صحنه جرم عوامل ناامنی اخیر در سیرجان، گفت: متاسفانه طی چندروز گذشته ساکنان یکی از مناطق سیرجان شاهد ایجاد رعب و وحشت از ناحیه چند متهم بودند.

او می گوید: متهمان جهت درگیری و نزاع با شخصی که سابقه نزاع قبلی داشتند به این محله می‌آیند و متاسفانه مصرف مشروبات الکلی نیز داشته اند.

این مقام قضایی گفت: البته این افراد به هدفشان که ایجاد درگیری با طرف مقابل بوده است نمی‌رسند، اما به تعدادی از خودرو‌های ساکنین منطقه خسارت‌هایی وارد می‌کنند.

نیک ورز گفت: بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار دادستانی و پلیس اطلاعات و پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و ظرف کمتر از ۴۸ ساعت متهمان دستگیر شدند.

به گفته او دستگیری و مجازات عاملان این رفتار‌های خشن درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که قصد ارتکاب رفتار مجرمانه مشابه را دارند.

دادستان سیرجان گفت: برخورد با جرایم خشن و جرایمی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازد در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار دارد و دادستانی با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.