مدیرعامل باشگاه سپاهان:

دنبال میزبانی در اصفهان هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان از تلاش این باشگاه برای گرفتن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمدرضا ساکت پس از مشخص شدن قرعه تیم فوتبال سپاهان در گروه D با تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده التعاون عربستان و الجیش سوریه گفت: منتظر قرعه کشی بودیم. اولین قدم رصد کردن بازی پلی‌آف بین التعاون عربستان و الجیش سوریه است. سپس آنالیز‌های مربوطه را کادر فنی از همان مرحله آغاز خواهند کرد.

به گفته او در دو بخش فنی و اجرایی کارمان را آغاز می‌کنیم. در بخش اجرایی کار را شروع کردیم که میزبانی گروه خود را بگیریم. اصفهان از هر لحاظ ظرفیت‌های این کار را دارد. پس از چندین سال که در این ارتباط زمینه‌ای فراهم نشد بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.

در بخش فنی نیز محرم نویدکیا و همکارانش ارزیابی‌های فنی خواهند داشت. شب گذشته در خدمت هیأت مدیره بودیم که جلسه ویژه‌ای بود. مسائل مربوط به باشگاه را ارزیابی کردیم. با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با چند باشگاه نظیر زنیت سنت پترزبورگ و العهد لبنان و… داریم در صورت نیاز بازی‌های تدارکاتی و اردو‌های بین‌المللی داشته باشیم. منتظر قرعه بودیم که امروز مشخص شد.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در منطقه غرب آسیا قرعه‌کشی شدو تیم سپاهان در گروه D با تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده التعاون عربستان و الجیش سوریه بازی خواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.