شهادت پیرمرد فلسطینی در پی جنایت صهیونیست‌ها در الخلیل

پیرمرد فلسطینی ۷۵ ساله که نظامیان صهیونیست با خودرو او را زیر گرفته بودند، به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سلیمان الهذلین، پیرمرد فلسطینی که ۱۵ دی از سوی اشغالگران صهیونیست در ورودی روستای ام الخیر در جنوب الخلیل با خودرو زیر گرفته شده بود، صبح امروز دوشنبه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شهاب، فؤاد العمور، یکی از فعالان کمیته‌های حفاظت در جنوب الخلیل اعلام کرده بود که جراحت شیخ سلیمان الهذلین شدید بود و نظامیان صهیونیست او و چهار فلسطینی دیگر که در این زیرگیری زخمی شده بودند را در محل رها کرده و فرار کردند.

عبدالمجید اسعد، پیرمرد ۸۰ ساله فلسطینی چهارشنبه گذشته پس از بازداشت و ضرب و جرح به دست نظامیان صهیونیست در روستای جلجلیا در شمال رام الله به شهادت رسید.

چند روز پیش هم در درگیری‌های جوانان فلسطینی با نیرو‌های اشغالگر در کرانه باختری دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند، دو نفر زخمی و ۱۷ نفر دیگر بازداشت شدند. پیش از این نیز واحد توپخانه و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مناطقی در نوار غزه کردند. بالگرد‌های آپاچی این رژیم یک نقطه دیدبانی حماس در شرق جبالیا را هدف قرار داد و باعث وارد آمدن خسارات مادی شد.

روستا‌های واقع در مناطق کرانه باختری رود اردن چندی است شاهد برگزاری تظاهرات فلسطینی هاست که در مخالفت با گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطینی‌ها برگزارمی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار