طلوع خورشید لحظات جابجایی شب و روز با رنگ‌های قرمز

طلوع خورشید منظره بسیار دل انگیز و زیبا است که هر شخصی را به خودش جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - طلوع خورشید همیشه نوید بخش یک روز دیگر است و به همین دلیل بیشتر مردم دیدن طلوع آفتاب را به عنوان یک شروع و فرصت دوباره می‌شناسند که از سمت خدا اهدا شده است.

لحظه‌ای که خورشید به زمین سلام می‌کند؛ هنگام اولین لحظات نور پاشیدن این کره‌ی طلایی زیبا بر روی زمین؛ لحظات جابجایی شب و روز و رنگ‌های قرمز گرم.

طلوع را نباید با سحرگاه (سپیده) اشتباه گرفت، که هنگامی است که آسمان شروع به روشن‌شدن می‌کند، اندکی پیش از آنکه خود خورشید نمایان شود، که با شفق پایان می‌گیرد. به دلیل اینکه شکست نور در جو باعث دیدن خورشید در حالی که هنوز در زیر افق است می‌شود، هر دوی طلوع و غروب از یک دیدگاه، خطای دید هستند.


بیشتر بخوانید


وقتی صبح زود قبل از طلوع خورشید بیدار می‌شوی و به انتظار طلوع خورشید می‌نشینی از قشنگ‌ترین لحظه‌ها به شمار می‌رود و انسان با دیدن طلوع زیبای خورشید بهترین روز را برای خودش می‌سازد. با انرژی خیلی بیشتر می‌تواند کار‌های روزانه خود را انجام دهد و حتی می‌تواند از طلوع خورشید عکسی زیبا بگیرد با متن زیبا درباره طلوع خورشید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد و این انرژی مثبت را به آن‌ها انتقال دهد.

مثل لیلی بابایی دهکردی که عکس‌های طلوع آفتاب امروز در شهرکرد را برای ما ارسال کرده است.

 

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.