تردد در محور‌های مواصلاتی اردبیل بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به علت بارش سنگین برف در اردبیل تردد در محور‌های مواصلاتی استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید محمد صفوی گفت: بارش برف که از بامداد روز یکشنبه در سطح استان آغاز شده هم‌چنان به شکل سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی ادامه دارد و تردد فقط در محور‌های اصلی با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: سطح تمامی جاده‌های اصلی استان اردبیل پوشیده از برف و یخ بوده و همچنان برف به شدت در حال باریدن است. اما با این حال با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه تردد در محور‌های اصلی فقط با زنجیر چرخ و سرعت مطمئنه امکان‌پذیر است.

به گفته صفوی محور‌های فرعی استان اردبیل نیز پوشیده از برف سنگین بوده و عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی مسیر‌ها هستند.

او گفت: در حال حاضر به علت کولاک شدید و پوشیده بودن سطح جاده از برف، امکان تردد در اکثر مسیر‌های روستایی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل می‌گوید: از هموطنانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان را دارند، تقاضا می‌شود ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گفته صفوی پدیده غالب جوی در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف و کولاک است، لذا از هم استانی‌های عزیز تقاضا شده تا از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.