تکواندوی ایران به جوانانی چون ساعی اعتماد کند

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوی ایران باید به جوانانی چون ساعی اعتماد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - محمد جمشیدی گفت: همانند خیلی از قهرمانان دیگر در رشته‌های مختلف که توسط مجامع فدراسیون‌ها به ریاست فدراسیون انتخاب و برگزیده شده‌اند، حالا نوبت به نابغه تکواندوی ایران و جهان رسیده که سکان‌دار این فدراسیون شود.

 جمشیدی در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: انتخابات مجمع فدراسیون در فضایی سالم و به دور از هرگونه شائبه برگزار شد و هادی ساعی برای ۴ سال از طرف مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.

جمشیدی درباره نامه‌ای که برخی از رؤسای تکواندو استان‌ها برای وزارت ورزش ارسال کرده‌اند گفت: استان قم هیچ نامه‌ای در این موضوع ارسال نکرده ودر جریان نامه‌های ارسالی هیات‌های دیگر نیست. باید به رای مجمع احترام بگذاریم و از حاشیه سازی برای فدراسیون تکواندو دوری نماییم، وبا همدلی بین جامعه تکواندو موجب پیشرفت این فدراسیون شویم؛ و افرادی که فکر می‌کنند جایگاهشان متزلزل شده نباید با این گونه کار‌ها رأی مجمع را بی اعتبار جلوه دهند.

رئیس هیات تکواندوی قم گفت:ساعی فردی است که سال‌ها در میدان‌های داخلی و جهانی افتخار آفرین بوده و تجارب ارزنده‌ای در امور مدیریتی و اجرایی کسب کرده و هم اکنون همانند خیلی از قهرمانان دیگر در رشته‌های مختلف که رئیس فدراسیون شده‌اند، نوبت به نابغه تکواندوی ایران رسیده که سکان‌دار این فدراسیون شود.

این عضو مجمع فدراسیون در پایان ضمن قدردانی از زحمات محمد پولادگر گفت: پولادگر تکواندوی ایران را متحول کرد و باید بابت این موضوع از وی قدردانی کنیم.

خاطرنشان می‌شود بعد از گذشت دوازده روز از انتخابات مجمع فدراسیون تکواندو و انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو هنوز حکم ایشان از سوی وزارت ورزش صادر نشده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تکواندو ، هیئت ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.