با مسئولیت کمیته امداد خوزستان؛

کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر در خوزستان تشکیل شد

کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جمال شیبه گفت: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام علی قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و نمایندگان سایر نهاد‌ها در کمیته امداد خوزستان تشکیل شد.

استناد به مکاتبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مبنی بر مسئولیت راه اندازی «کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی» و برگزاری نشست‌های مربوطه به این نهاد کمیته امداد خوزستان واگذار گردیده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری هر چه بیشتر محرومان و مستضعفان جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌ها و دوایر دولتی و غیردولتی، محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی و تبیین مناسب رویکرد‌های دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده از جمله اهداف این کمیته است.

او برنامه‌های پیشنهادی کمیته امداد خوزستان در این ایام را افتتاح مجموعه طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی، تهیه و اختصاص سبد کالا ویژه مددجویان و نیازمندان به ویژه طرح اکرام، حمایت مادی از طرح‌های برتر اشتغال ویژه مناطق محروم و ارائه تسهیلات اجتماعی به زنان سرپرست خانوار و ... دانست.

شیبه گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی فروش کالای تولیدات و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و مددجویان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان در آستانه ایام انتهایی سال، سرکشی مدیران استانی نهاد‌های مختلف از مناطق روستایی استان و رسیدگی به مشکلات آنان و بازدید مدیرکل و روسای ادارات شهرستانی از منازل مددجویان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.