دلار در کانال ۲۷ هزار تومان/ قیمت سکه ۴۴ هزار تومان کاهش یافت

نرخ دلار در معاملات امروز رشد کرد و قیمت سکه هم در بازار حدود ۴۴ هزار تومان کاهش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس بررسی‌های انجام شده، صبح امروز (۲۶ دی)، دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۴۶۹ تومان وارد بازار شد که در پایان معاملات نرخ دلار  به ۲۷ هزار و ۶۴۴  تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۰.۰۶ درصد رشد داشته است.

بازار داخلی طلا هم امروز نوساناتی داشت به طوری که قیمت هر سکه تمام بهار آزادی ۴۴ هزار تومان کاهش داشت و همچنین نرخ سکه امامی هم ۵۴ هزار تومان رشد کرد. 

نرخ جهانی طلا هم بدون تغییر باقی ماند و  با نرخ یک هزار و ۸۱۸ دلار معامله شد.

 

نمودار تغییرات قیمت سکه تمام بهار آزادی

 

نمودار تغییرات قیمت سکه امامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۰ ۲۷ دی ۱۴۰۰
اگر تورم و گرانی از نرخ دلار تبعیت میکند پس چرا الان دلار افت کرده و کنترل شده این همه شاهد گرانی هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Ireland
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
بازیگر اصلی اقتصاد دولته.از قیمت دلار تا نان و هرچیز دیگر به صورت دقیق و میلیمتری دست دولته و خودشون از همه چیز به طور دقیق خبر دارن.فقط ملت رو هر روز با یه چیز بازی میدم.یه روز خودرو ، خوراک و . . ..
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
در بازی تورم و بانک و بورس باخته ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام.گرانی و بی کیفیتی خودرو و کالاهای اساسی و مصرفی در دولت آقای روحانی پایه گذاری شد با دادن وام و خالی کردن خزانه بانک مرکزی جهت خرید خودرو به مردم و کمک به خودروسازان بی کیفیت و همچنین تعطیلی و واگذاری چند کارخانه خودروسازی به خارجی ها که آنها نیز طبق معمول شانه خالی کرده و رفتند،تعداد کارکنان خودروسازی را دو برابر کردند ولی تولیدات خود را به نصف کاهش دادند تا با کاهش عرضه گرانی درست کنند،از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
قیمت دلار اگر زیر سه هزار تومان نیابید هیچ کاری نشده الکی قهرمان بازی در نیاورید
آخرین اخبار