تعامل خادمیاران رضوی با آموزش و پرورش در کرمان

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از آمادگی خادمیاران رضوی برای همکاری با آموزش و پرورش در راستای تعلیم دانش آموزان مناطق کم برخوردار خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سعید کاظمی پور دبیر کانون‌های خدمت رضوی در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، با اعلام آمادگی خدمت توسط خادمیاران رضوی در راستای تعلیم و تربیت دانش اموزان مناطق کم برخوردار، تعامل بین کانون‌های خدمت رضوی با آموزش و پرورش را مثمر دانست.

او گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با اداره کل آموزش و پرورش استان می‌توان با کمک فرهنگیان و دانش آموزان خادم یار به نتایج روشنی رسید.

او با بیان اینکه در استان کرمان بیش از هشت هزار خادمیاررضوی مشغول خدمت هستند گفت: خادمیاران رضوی در قالب کانون‌های تخصصی و عمومی به محرومین و نیازمندان خدمت رسانی میکنند.

به گفته کاظمی پور، کانون تخصصی تعلیم تربیت استان کرمان با مشارکت بیش از سیصد همکار فرهنگی به عنوان خادم حضرت رضا علیه السلام در استان در زمینه تعیلم و تربیت دانش آموزان مناطق کم برخوردار خدمت رسانی میکند.

کاظمی پور یکی از فعالیت‌های کانون تعلیم و تربیت استان را برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: با شرایط بیماری کرونا و نیاز دانش آموزان به تبلت یا تلفن همراه هوشمند توسط کانون تعلیم و تربیت با مشارکت خیرین استان دستگاه تبلت و تلفن همراه به تناسب نیاز دانش آموزان در شهرستان‌ها خریداری و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز آموزش و پرورش را مهمترین رکن فرهنگی کشور دانست و گفت: همه گروه‌هایی که با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و مسائل فرهنگی را دنبال می‌کنند قطعا یک دلسوزی عمیق نسبت به نظام و کشور دارند و در این زمینه احساس مسئولیت می‌کنند.

به گفته رضایی، تعامل رابطین کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها و مناطق با مدیران و روسای آموزش و پرورش می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف معنوی کانون‌ها داشته باشد، اما توصیه می‌شود آموزش‌های ارائه شده در این خصوص به گونه‌ای باشد که با اصل آموزش ما تداخل نداشته باشد، افرادی که قصد آموزش دارند بایستی با جدیدترین روش‌های آموزشی آشنا باشند، در غیر این صورت معلم ما را با چالش جدی مواجه می‌کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آموزش و پرورش ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار