بیش از هزار کیلومتر باند جاده در استان کرمانشاه برف روبی شد+فیلم

راهداران در استان کرمانشاه بیش از هزار و ۱۵ کیلومتر باند جاده برف روبی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان باز و تردد در جریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از شروع بارش برف در برخی از محور‌های جاده‌ای استان، راهداران بیش از هزار و ۱۵ کیلومتر باند جاده را برف روبی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان باز و تردد در جریان است.

برای بازگشایی و برفروبی این هزار کیلومتر، ۱۲۰  راهدار، ۷۹ دستگاه ماشین آلات، ۷۴۰تن شن و نمک و ۵۲ دستگاه خودرو امدادی مورد استفاده قرار گرفته است.

 ۶۰۰ نیروی کار با ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات در ۴۶ راهدارخانه استان در حالت آماده باش است و عملیات برف روبی از دیشب در همه محور‌های استان انجام شده است.

بیشتر در محور‌های شهرستان‌های روانسر، پاوه، سرپل‌ذهاب، دالاهو و سنقر شاهد بارش برف بودیم و بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محور‌های روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا انجام گرفته است.

تمام محور‌های استان اکنون باز و تردد جریان دارد ؛اکنون در حوزه اورامانات شاهد بارش برف خفیف هستیم و گروه‌های راهداری نیز در محور‌های این خطه در آماده باش هستند.

 مردم در روز‌های برفی و بارانی از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد حتما حین سفر از لاستیک مطمئن استفاده نمایند.

شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.