تبیین دست آورد‌های جمهوری اسلامی و دهه فجر

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: بیش از ۱۸ کارگروه اصلی برنامه‌های متنوع برای اجرا در دهه مبارک فجر تدارک می‌بینند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  فریدون بندری گفت: برای دانستن اهمیت انقلاب اسلامی کافیست به بند ص وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) که بنیان‌گذار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، توجه ویژه‌ای نمائیم.

به گفته او محاسبات دشمن از روز اول شروع انقلاب به خطا بوده و اینکه امپریالیسم و استکبار جهانی در سال ۱۳۵۶ حکومت ستمشاهی ایران را منطقه‌ی امن خاورمیانه (غرب آسیا) نامی دند؛ فکر نمی‌کردند یکسال بعد به رهبری حکیمانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) انقلابی صورت می‌گیرد که نه تنها خاورمیانه بلکه الهام بخش سایر ملت‌های مظلوم قرار گیرد.

 بندری می گوید: بر همین اساس اکنون که در طلیعه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، وظیفه‌ای بسیار سنگین برای پیشبرد اهداف این انقلاب بویژه در گام دوم آن برعهده داریم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و ۱۸ کارگروه اصلی جهت برنامه ریزی و اجرای این برنامه در سایر بخش‌ها تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم در این ایام الله به تبیین خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی بطور جامع بپردازیم تا امید و بالندگی را در سطح جامعه نسبت و رشد و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بگسترانیم.

دههٔ فجر به روز‌های ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن امام خمینی (ره) بعد از تبعید چهارده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و در نهایت در بیست و دوم بهمن ماه با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی سقوط کرد و انقلاب ۵۷ ایران حادث شد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.