آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - ۲۶ دی

رونالدو احتمال حضورش در لیگ برزیل را رد نکرد

خانواده کریستیانو رونالدو در برزیل زندگی می‌کنند و ممکن است او به همین علت به برزیل نقل مکان کند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس، آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده و روز ۳۱ ژانویه بسته می‌شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از روز دوشنبه (سوم ژانویه)  باز و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

  • اینتر مایل است ماتیاس وسینو، هافبک اروگوئه‌ای خود را در این ماه بفروشد. Calciomercato گزارش می‌دهد که قهرمان سری آ امیدوار است به جای اینکه او در پایان فصل رایگان جدا شود، حدود ۳ میلیون یورو دریافت کند. لاتزیو مشتاق به خدمت گرفتن او است اما بودجه لازم برای خریدش را ندارد.
  • به گزارش Football Insider، ساوتهمپتون برای جذب دین هندرسون، دروازه‌بان منچستریونایتد با این تیم تماس گرفته است. یونایتد اصرار دارد که می‌خواهد او را نگه دارد اما هندرسون برای جدایی تلاش می‌کند.
  • ۹۰ گزارش می‌ دهد که نیوکاسل یونایتد اوایل هفته آینده مذاکرات خود را با سویا برای خرید دیگو کارلوس مدافع برزیلی این تیم از سر خواهد گرفت. نیوکاسل آماده است بیش از ۱۰۰ هزار پوند در هفته به کارلوس بدهد که سه برابر دستمزد فعلی او است.
  • با اعلام باشگاه جنوا، آندری شوچنکو، ستاره اسبق تیم فوتبال آث میلان و تیم ملی اوکراین به دلیل کسب نتایج ضعیف، پس از حضوری ۲ ماهه از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد. او که پیش از این با تیم ملی اوکراین نتایج خوبی را کسب کرده بود، نتوانست در جنوا تغییری ایجاد کرده و آنها را از بحران خارج کند. او در ۱۱ بازی رسمی در لیگ و جام حذفی هفت باخت، سه تساوی و تنها یک برد را تجربه کرد تا میانگین پیروزی‌اش کمتر از ۱۰ درصد باشد.

  • باشگاه بارسلونا خبر پیشنهاد ۳۳ میلیون پوندی چلسی برای فرنکی دی یونگ را تایید نکرد. بارسلونا هیچ پیشنهاد رسمی یا شفاهی در شرایط فعلی دریافت نکرده است.
  • به گزارش اسکای ایتالیا، نیوکاسل یونایتد برای به خدمت گرفتن رابین گوسنز ستاره آتالانتا در تلاش است. گفته می‌شود که تیم لیگ برتری قبلاً بر سر قراردادی سه سال و نیم با وینگر آلمانی به ارزش ۳.۵ میلیون یورو در هر فصل به توافق رسیده است که سه برابر درآمد او در ایتالیا است.
  • یوونتوس با پائولو دیبالا برای تمدید قراردادش به صورت شفاهی به توافق رسید اما باشگاه اکنون تصمیم گرفته است که قبل از تصمیم گیری در مورد قرارداد‌های جدید چند هفته یا چند ماه صبر کند. به همین دلیل است که آینده دیبالا نامشخص است و هنوز چیزی قطعی نشده است.

  • به گزارش ال ناسیونال، یورگن کلوپ یکی از طرفداران پر و پا قرص کالوین فیلیپس از لیدز یونایتد است و حتی در حال آماده سازی پیشنهادی حدود ۴۰ میلیون یورویی برای او است. رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز خواهان او هستند.
  • بیلسا سرمربی لیدزیونایتد از روند مذاکرات قرارداد با رافینیا ستاره برزیلی تیمش راضی است. به گزارش ایرلندی ایندیپندنت، بیلسا گفت: "من فکر می‌کنم تمدید قرارداد یک تصمیم عالی است. رافینیا بهترین بازیکن تیم به تمام معنا است.
  • به گزارش یورو اسپورت، رئال مادرید امیدوار است سال آینده رونالد آرائوخو بازیکن بارسلونا را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. با توجه به اینکه مذاکرات قرارداد آرائوخو با بارسلونا با شکست مواجه شده است، مادرید اکنون در نظر دارد برای سال آینده با او پیش قرارداد امضا کند.
  • به گزارش ال ناسیونال، رومن آبراموویچ، مالک چلسی مایل است با ارائه پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی، فرنکی دی یونگ را از دستان بارسلونا خارج کند. با این حال، بارسا می‌خواهد مذاکرات با ۶۰ میلیون یورو آغاز شود.
  • گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا مایل به جذب نیکلاس زوله از بایرن مونیخ است. قرارداد این مدافع آلمانی ۶ ماه دیگر به پایان می‌رسد و به همین دلیل اکنون می‌تواند برای امضای پیش قرارداد با تیم‌ها مذاکره کند.
  • ارلینگ هالند گفته است بوروسیا دورتموند به شدت به او فشار می‌آورد تا درباره آینده بازی‌اش تصمیم بگیرد. هالند پس از اینکه روز جمعه ۲ گل در پیروزی ۵ بر یک دورتموند مقابل فرایبورگ به ثمر رساند، اعتراف کرد که در بحبوحه فشار باشگاهش نتوانسته است به طور کامل روی فوتبال تمرکز کند.
  • پاری سن ژرمن هنوز امید خود را برای حفظ کیلیان امباپه از دست نداده، طبق گزارش Telefoot، این باشگاه به امباپه قراردادی ۲ ساله پیشنهاد داده است. امباپه تا پایان فصل جاری که قرارداد فعلی اش به پایان می‌رسد تصمیم گیری نخواهد کرد.

  • به گزارش L'Equipe، لیل به دنبال حاتم بن عرفا هافبک فصل گذشته بوردو است. او جایگزین یوسف یازیچی خواهد شد که قرار است به زسکا مسکو بپیوندد.
  • نشریه AS اسپانیا در خبری اعلام کرد که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد احتمال حضورش در لیگ برزیل را رد نکرد. این خبر عنوان کرده که خانواده و خواهر رونالدو در برزیل و در شهر فلامینگو زندگی می‌کنند به همین خاطر رونالدو می‌تواند به برزیل، نقل مکان کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار