کنعانی مقدم پاسخ می‌دهد؛

راه بازگرداندن اعتماد به جامعه چیست؟

تحلیلگر مسائل سیاسی به محورهای اساسی برای بازگرداندن اعتماد اجتماعی توسط مسئولان پرداخت.

 باشگاه خبرنگاران جوانحسین کنعانی مقدم تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که عمل به وعده‌ها توسط مسئولان و صادق بودن با مردم، دو رکن اساسی برای بازگرداندن اعتماد اجتماعی توسط مسئولان است.

رهبر انقلاب در اولین دیدار خود با دولت سیزهم بیان کردند که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است که متاسفانه تا حدی آسیب دیده است و راه ترمیم آن، «یکی شدن حرف و عمل مسئولان» است.

ایشان معتقدند که باید در وعده‌ها و صحبت‌ها بسیار مراقب بود و اگر وعده‌ای داده شد، حتماً به آن عمل شود زیرا دادن وعده و عمل نکردن به آن موجب سلب اعتماد مردم خواهد شد.

کنعانی مقدم بر این باور است که یکی از سرمایه‌های اجتماعی، اعتماد به نظام حاکمیت است؛ حاکمیتی که پشوانه مردمی داشته باشد قطعا می‌تواند از بحران‌ها عبور و به کمک مردم مسائل و مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صفا
۱۵:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
راههای بازگرداندن اعتماد مردم به دولت : 1- دست برداشتن از آزمایش و خطا 2- مبارزه قاطع و بدون خط قرمز با مفسدان اقتصادی 3- توجه جدی و عملی به معیشت محرومان 4- توجه به کاهش قدرت خرید اکثر کارگران و کارمندان و باز نشستگان 5- گرفتن مالیات عادلانه و پلکانی از سه دهک سوم و دادن یارانه عادلانه و پلکانی به پنج دهک اول 6- استفاده از نظر نخبگان کشور بدون سوگیری جناحی 7- قطع کامل همه یارانه های آشکار و پنهان برای سه دهک سوم. 8- به کار گیری افراد با تقوا ، پاک دست و متخصص در مدیریتهای کشور . 9- دست برداشتن از مذاکره با شیطان بزرگ ( با توجه به عهد شکنی و خیانت او در شش مذاکره قبلی ) و برقراری رابطه با همسایگان و کشورهای غیر استعماری. 10- چاره اندیشی برای اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان. 11- توجه جدی به فضای مجازی به منظور کاهش آسیب های آن برای کودکان و نوجوانان و جوانان . 12 ناظر دانستن خداوند بر نیات ، گفتار و رفتار خود و حرکت جهادی برای حل مشکلات مردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
اقای کنعانی مقدم راه بدست اوردن اعتماد صرفا به شعارهای داده شد وعمل کردن ان نیست راه بدست اوردن اعتماد مردم الف انتصاب فامیلی ومادرهمسری وعلمازادگی واقازادگی و.... کاملا ممنوع شود ب راه اعتماد بدست اوردن حاکمیت ونهادهای حاکمیتی باید شفاف وبا صداقت با مردم برخوردکردن پ راه یدست اوردن اعتماد قطع دست اختلاسگران ت- راه اعتمادبدست اوردن باندبازی وجناح بازی واقسیم پستها ومقام بین خودشان ممنوع شود ث راه بدست اوردن اعتماد مردم حمایت وقاطعیت رهبری درحق مردم وبیت المال سح راه بدست اوردن اعتماد اجرای دقیق قانون اساسی و........................................... متاسفانه ازراس تاذیل هیچکدام صلاحیت خدمت درراه مردم را ندارند
آخرین اخبار