سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام مطرح کرد

آماده باش تیم‌های امدادی مدیریت بحران ایلام

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تیم‌های امدادی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان در وضعیت آماده باش قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - مجید بیگلریان گفت: باتوجه به بارش‌های موثر زمستانه و اعلام هشدار زرد برای این سیستم بارشی فعال در سطح استان، دستگاه‌های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری استان آماده باش هستند.

او گفت: اعلام وضعیت آماده باش تا روز دوشنبه و زمان خروج سیستم از استان و به منظور مدیریت و واکنش سریع در حوادث احتمالی، برقرار است.

بیگلریان ادامه داد: طبق اخبار دریافتی، شهرستان ایوان به علت توپوگرافی جغرافیایی منطقه با ۲۳ میلیمتر بیشترین دریافت نزولات جوی را داشته و باتوجه به بارش‌های رگباری دچار آبگرفتگی شده که است که در بررسی‌های انجام گرفته، مسیل بالای این شهر نیازمند لایروبی است و سیستم دفع آب‌های سطحی این شهرستان نیاز به تغییراتی دارد.

او گفت: در حال حاضر طبق گزارش فرمانداران وضعیت نقاط مختلف استان ایلام در پی بارش‌های موثر عادی و بدون مشکل اعلام شده است.

بیگلریان گفت: تمامی مسیر‌های مواصلاتی باز و تردد در آن‌ها روان و بدون مشکل در جریان است و در طول راه‌ها گروه‌های امدادی هلال احمر و پلیس راه مستقر هستند.

به گفته احمدی نژاد، کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.