افشاگری نماینده مجلس از خرید منازل بالای شهر برای نمایندگان مجلس سابق + فیلم

برنامه دستخط شبکه پنج سیما، روز جمعه ۲۴ دی‌ماه با حضور زهره سادات لاجوردی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زهره سادات  لاجوردی در برنامه دستخط به تبیین آخرین وضعیت فرهنگی کشور پرداخت، و در قسمتی از این برنامه  در مورد ماجرای پس ندادن خانه های سازمانی نمایندگان در دوره قبل مجلس در بالای شهر و فروش آنها با تخفیف بیش از ۵۰ درصد پرداخت.

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
فقط همین افشاگری می کنند ولی هیچ نهادی و هیچ دستگاهی پیگیری برای بازپس گیری ورودنمیکند، فقط ذهن مردم رودرگیرمیکنندتا از فکر تورم، بیکاری، بی پولی و... دورکنند.این هم روش جدید مملکت داری مسئولین که پته پوته همدیگه رو روکنند تا فکر مردم درگیر مسائل دیگه مملکت نشود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۷ ۲۵ دی ۱۴۰۰
بزرگترین مشکل عدم شفافیت است
که زیربنای تمامی مشکلات در ایران است مجلس ودولت و قوه قضاییه و شورای نگهبان مصلحت نظام اگه شفاف باشند رانت و فساد آقا زاده ها و مسئولان رخ نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این خانه های بالای شهر نمایندگان غیر مردمی که توسط باندبازی مافیایی ثروت و قدرت براشون خریداری شده است را اگر سند هم به نامشان خورده باشد باید ازشون استرداد شود و به بیت المال مسلمین بازگردانده شوند نمایندگان منخب ملت نمایندگان مردمی انقلابی مستضعفین بینوایان باید باشند و بایددر همان اماکنی که مردم مستضعفین بینوایان زندگی می کنند خانه داشته باشند و زندگی کنند دفتر دستکشون هم باید در دل همان محلات پایین شهر باشد تا بتوانند در طول مدت این پست امانت گذاشته شده نزدشان از طرف ملت خدمت به ملت در مجلس شورای اسلامی را امانتدارانه و عادلانه و خداپسندانه انجام وظیفه کنند و سپری کنند و مردمی و انقلابی و خداپسندانه عمل کنند و باشند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه.
Canada
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۰
اگر شفاف سازی در تمام موارد داشته باشیم
دیگه هیچ دولتمندی جرات دزدی .اختلاس .احتکار .ارز 4200ووووووونخواهیم داشت در اینده
همه دولتمندانی که کارایی و شایستگی سمت های بالا را هم نداشتند .در دوره روحانی
همشون پشت عدم شفاف سازی قایم شده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۵ دی ۱۴۰۰
مجلس شورای اسلامی ؟
به نظرم باید یک تجدید نظر جدی در خصوص اسم مجلس کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
با عرض معذرت از تعدادی نماینده خوب و واقعی باید اسم این مجلس را مجلس حقه بازان و بی عرضگان گذاشت چون اگر مجلس واقعی بود وضع مملکت به این گندی نمی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
از اول همین بوده هست خواهد بود تا زمانی که آرای مجلس برای عموم مردم شفاف شود.
Iran (Islamic Republic of)
رمضانعلی محمدیان
۰۲:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
بسم الله القاصم الجبارین ایشان نمی دانند به چه قیمتی به تاراج رفته نمیداند چقدر و کجاست و چه طوری نمی داند چه کاری باید کرد و چه کاری شده نمیداند کی کرده فقط می داند این مشتی است نمونه خروار بقول خودشان گوشه ای از ماجراست وجود امثال ایشان در مجلس واقعا"نعمتی است البته برای چپاولگران فرض کنیم یک نماینده ای اندکی شبیه مرحوم شهید مدرس اعلی الله مقامه آنجا بود الان خشتک این جماعت لوتی خوران پرچم بود فرق داره کی نماینده باشه کی ناظر و بازرس باشه کی قاضی و دادستان باشه موقعی که در دعا لعنت میکنیم به یزید بعنوان پنجمین ملعون یعنی این لعنت تا دنیا دنیاست ادامه داره در هر بستر ظلمی کاخ سبز شام و استخر فرح ووو هدف نیست ضرفه بلکه مظروفش ملعونه لعنت الله علیهم اجمعین.ودلسلام
آخرین اخبار