آیت الله فلاحتی:

گیلان برای پیشرفت نیاز به آرامش در فضای برادرانه دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت بر وحدت و همدلی مسئولان برای توسعه این استان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - آیت الله رسول فلاحتی امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان گفت: گیلان برای پیشرفت نیاز به آرامش در فضای برادرانه دارد.

غیرت دینی مردم عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف است

به گفته او غیرت دینی به معنای خشونت نامعقول نیست و اهل فکر و اندیشه باید مردم را در مقابل غیرت زدایی به اصول و مبانی انقلاب مصون نگه دارند.

امید نسبت به آینده در جوانان تقویت شود

امام جمعه رشت همچنین بر تقویت امید نسبت به آینده در جوانان و پرهیز از جبهه گیری‌های ناشی از اختلاف سلیقه ها، روش‌ها و منش‌ها در میان مسئولان تأکید کرد.

آیت الله فلاحتی گفت: سال‌های گذشته نسبت به ساختار‌ها و زیرساخت‌های گیلان به ویژه رشت بی توجهی شد و این ناشی از زدوبند‌های سیاسی بود.

او در این بخش از خطبه‌ها به سفر اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به گیلان و سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت.

سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به گیلان

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روز گذشته (پنج شنبه ۲۳ دی ماه) در سفر به گیلان علاوه بر بازدید از برخی پروژه‌های مهم استان، با حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اولویت‌های توسعه‌ای را بررسی و در خصوص جذب منابع اعتباری کافی برای شتاب در پیشبرد اجرای پروژه‌ها بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.