خطیب جمعه انار:

آمریکایی ها همیشه درمورد ایران اشتباه کرده اند

خطیب جمعه انار گفت: همیشه آمریکایی‌ها در تصمیمات و محاسباتشان در مورد ملت ایران اشتباه کرده اند و ناکام بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: همیشه آمریکایی‌ها در تصمیما ت و محاسباتشان در مورد ملت ایران اشتباه کرده و همیشه ناکام بوده اند.

او گفت:مشکل آمریکایی‌ها و غربی‌ها این است که فاکتور‌های معنوی ملت ایران مثل ایمان، توکل به خدا، امداد‌های غیبی و شهادت‌طلبی و ... را نادیده می‌گیرند.

حجت الاسلام منتظری می گوید:غربی‌ها و آمریکایی‌ها با انواع شیوه‌ها قصد منفعل کردن نظام اسلامی ایران را دارند که موفق نمی‌شوند و جمهوری اسلامی ایران تا به حال ثابت کرده که نیازمند به مذاکره نیست.

به گفته او رزمایش‌های کم نظیر و بهنگام و هوشمندانه سپاه و ارتش گزینه نظامی و جنگ هراسی غربی‌ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت: مادران و همسران شهدا ام البنین‌های عصر حاضر ایران اسلامی هستند که مزین به دو ویژگی صبر و فداکاری می‌باشند.

او به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:یکی از مباحثی که دربیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است در حوزه علم و پژوهش و دلایل پیشرفت مسلمانان در دوران شکوفایی اسلام و عبرت آموزی مسلمان در عصر حاضر می‌باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت:الحمدلله در کشور ما گام‌های مثبت و خوبی در زمینه‌های علمی برداشته شده است و امروز بسیاری از مشکلاتی مانند بحران آب،  محیط زیست، مهاجرت روستاییان به شهر‌ها تبعیض و بی عدالتی‌ها را می‌توان با راه‌حل‌های علمی حل کرد.

او می گوید: امروز در جای جای کشور و حتی در شهرستان انار جوانان تحصیل کرده و نخبگان بسیار خوبی وجود دارد که می‌توانند با مباحث علمی و ارائه راه حل‌های مفید گره‌های کور را باز کنند باید به جوان‌ها میدان داد و آن‌ها را کمک و یاری کرد.

حجت الاسلام منتظری گفت:بخش کشاورزی شهرستان انار و ارتقاء شهرک صنعتی و خروج شهرستان از تک محصولی نیاز به کار علمی و تخصصی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار