برخورد فوری با تهدیدکنندگان سفره مردم در گیلان

استاندار گیلان گفت: انتظار دارم با متخلفان و محتکران مواد غذایی در استان با جدیت و به سرعت برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی ، استاندار گیلان عصر امروز در نشست مشترک تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت مستمر بر قیمت و کیفیت نان، گفت: اطلاع رسانی از نظارت‌های انجام شده، با نقش بازدارندگی، موجب آرامش در بازار و جامعه می‌شود.

او با تاکید بر برخورد جدی و فوری گروه‌های نظارتی با متخلفان بازار، افزود: احتکار و تهدید سفره مردم، نابخشودنی است و نباید با فرد محتکر و سودجو، با مسامحه برخورد شود.

نظارت بر انبار‌ها، جلوگیری از فعالیت دلالان و نیز ذخیره سازی مطمئن از کالا‌ها به ویژه کالا‌های اساسی از دیگر موارد مورد تأکید استاندار گیلان در این کارگروه بود.

استاندار گیلان همچنین به فرمانداران تکلیف کرد از بازار به صورت میدانی بازدید کرده و بر اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت داشته باشند.

برگزاری جشنواره خرید شفاف که با محوریت اتاق اصناف مرکز استان و پشتیبانی سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی برای تسهیل در خرید کالا‌های اساسی را اقدامی مناسب توصیف و تأکید کرد که گزارش این جشنواره به صورت منظم، به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارائه شود.

گیلان تولیدکننده محصولات کشاورزی ازجمله کیوی و مرکبات در نیمه دوم سال است و برای تعادل سود تولید کننده و صرفه مصرف کننده، قیمت‌ها مرتب رصد شوند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.