عنایتی: از لحاظ فنی مقابل نفت آبادان خوب ظاهر نشدیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: از لحاظ فنی و تاکتیکی امروز اصلا نمایش خوبی نداشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال هوادار امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و در پایان، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب این تیم شد و نیم فصل اول را با شکست به پایان رساند.

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست در این دیدار گفت: بعد از هر بازی در مورد شرایط بازی صحبت می‌کردم، اما امروز به لحاظ فنی صحبتی نمی‌کنم. شرایط تیمم امروز اصلا خوب نبود، نتوانستیم امروز کار‌هایی که تمرین کرده بودیم را انجام دهیم و بد بازی کردیم.

ما باید روی نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم. اگر با همین شیوه جلو برویم، ضربه خواهیم خورد. باید بازیکنانی را به خدمت بگیریم که کیفیتی بالایی داشته باشند. بعضی بازیکنان باید از تیم ما جدا شوند. همه تلاشمان را می‌کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر ادامه دهیم. باید واقعیت را بگویم؛ زمین ورزشگاه انقلاب کرج اصلا خوب نیست و امیدوارم بتوانیم روی زمین خوب در نیم فصل دوم بازی کنیم. البته این ضعف استان کرج نیست، اما دو تیم لیگ برتری نباید در یک چنین زمینی بازی کنند. امیدوارم برای تیم‌های تهرانی اتفاقات خوبی رخ دهد.

نظرتان در خصوص لیست نقل و انتقالات تیمتان چیست؟

همان طور که لیست ورودی داریم، لیست خروجی هم خواهیم داشت. ۵-۴ بازیکن ما از لیست خارج می‌شوند.

هوادار با ۱۴ امتیاز، در رده دوازدهم جدول قرار دارد. شاگردان عنایتی در اولین دیدار نیم فصل دوم خود، به مصاف استقلال صدرنشین خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار