جشنواره "کالا و محصولات فرهنگی"در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری دومین جشنواره "کالا و محصولات فرهنگی" در کرمانشاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره، گفت: این جشنواره در چهار بخش عروسک، هدایای فرهنگی، اسباب بازی و لوازم التحریر (نوشت افزار) برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ دی ماه برای ارسال آثار خود مهلت دارند.

هنرمندان می‌بایست تا مهلت مذکور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی کرمانشاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارسال کنند.

تاکنون بیش از ۱۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

آیین اختتامیه این جشنواره ۱۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره  معرفی هرچه بیشتر و بهتر کالا و محصولات فرهنگی بومی و محلی و سنتی استان و معرفی پدیدآورندگان و فعالان فرهنگی این حوزه است.

همچنین شناسایی و معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان در جهت افزایش تولید کالا و محصولات فرهنگی و ایجاد کسب و کار‌های فرهنگی و هنری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

کالا و محصولات فرهنگی به عنوان نماد فرهنگی، هنری و هویت تاریخی هر جامعه است و این محصولات بیانگر آدب و سنن و آیین‌های کهن هر کشور و هر منطقه هستند.

در همین راستا جشنواره کالا و محصولات فرهنگی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های فرهنگی استان است که امیدواریم با حضور پرشور هنرمندان بتوانیم شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر این جشنواره در استان باشیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.