امام جمعه بوشهر:

اگر متولیان فرهنگ به وظایف خود عمل کنند، خیلی از مشکلات حل می‌شود

امام جمعه بوشهر گفت: اگر دستگاه‌های متولی فرهنگ، به وظایف خود طبق دستور العمل اقدام کنند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار اعضای شورا، شهردار و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر گفت: اگر ۳۲ دستگاه متولی فرهنگ فعال و به وظایف خود طبق دستور العمل اقدام کنند خیلی از مشکلات حل می‌شود.

او اقدام همه دستگاه‌های متولی فرهنگ را طبق وظایف، خواستار شد.

امام جمعه بوشهر گفت: کشور چند پایه اساسی دارد که حفظ، حراست و ارتقاء سطح فرهنگ یکی از آن‌ها است. از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن برنامه تهاجم فرهنگی به کشور داشته و هر سال تهاجم را شدید‌تر کرده است که در طول تاریخ هیچ‌گاه اینچنین دیده نشده است.

صفایی بوشهری گفت: به طور مثال طبق تحقیقاتی که تازگی انجام گرفته است، دشمن در طول ۲۴ ساعت ۵ هزار ساعت تهاجم دیداری و شنیداری از رسانه‌های بیگانه به ایران داشته است که بتواند فرهنگ مردم ایران را مدیریت کند.

او گفت: شورای کنونی شهر بوشهر در کنار کار عمرانی دغدغه مسائل فرهنگی هم دارند و باید در فضا‌های شهری نگاه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی دیده شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر گفت: دنیا برای دوران کرونا و پسا کرونا با توجه به محوریت فضای مجازی برنامه دارد که ضرورت دارد نیرو‌های انقلابی و فرهنگی با برنامه ریزی منطبق با موازین اسلامی، نگاه رهبر انقلاب، کنترل تهاجم فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه، حضور جدی داشته باشند.

صفایی بوشهری همچنین گفت: ساماندهی سواحل و توجه به حجاب و عفاف ضروری است. در زمینه حجاب و عفاف ۱۰ وظیفه بر عهده شهرداری است که اقدام‌های خوبی را شروع کرده است و باید سایر دستگاه‌های متولی نیز طبق وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.