رییس کل دادگستری لرستان:

عوامل تروریستی بهمن ۹۷ خرم‌آباد اعدام شدند

رییس کل دادگستری لرستان گفت: حکم اعدام ۲ عامل اقدام تروریستی دهه فجر ۹۷ که منجر به شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی شدند اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - محمد رزم رییس کل دادگستری لرستان گفت: این تروریست‌ها در کمترین زمان محاکمه شدند. 

او با بیان اینکه این افراد در آسایش و امنیت استان اخلال ایجاد کرده بودند، گفت: آن‌ها در بازجویی‌ها هم گفته بودند که قصد داشته اند دست به عملیاتی بزنیم که ناامنی وسیع در سطح استان ایجاد کند.

رییس کل دادگستری لرستان همچنین گفت: طی دو سال گذشته، ۴۶ فقره قتل در استان منجر به صلح و سازش و رضایت شده که این نعمت وجود معتمدین و ریش سفیدان پر تلاشی است که مورد مقبولیت عمومی هستند.

رزم ادامه داد: تلاش و کوشش معتمدین در این رابطه قابل تقدیر است چرا که نتیجه این گونه موارد ایجاد وحدت، اتحاد، انسجام، یکپارچگی، اقتدار و تقویت ملی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه امنیت یکی از شاخص و مؤلفه‌های اصلی رشد و توسعه محسوب می‌شود افزود: همچنین صلح و سازش در میان آموزه‌ها و منابع دینی ما جایگاه بسیار بالایی دارد.

رییس کل دادگستری لرستان یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی را تاکید بر صلح، سازش، آشتی، وحدت و انسجام بین مردم عنوان کرد و گفت: ارتقای فرهنگ صلح و سازش در کشور از سیاست‌های اولویت دار و محوری رئیس قوه قضاییه است.

رزم همچنین برخورد با جرایم خشن، اشرار، اخلال در نظم، آرامش و امنیت عمومی جامعه را یکی دیگر از اولویت‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه برشمرد و گفت: تاکید بر این است که برخورد در این رابطه شدید باشد.

او بیان داشت: قاتلین فراری در لرستان امان ندارند، اسامی آن‌ها در جلسات ستاد جرایم خاص در اختیار ضابطین عام و خاص، نیرو‌های نظامی و امنیتی قرار گرفته و بعد از سال‌ها هشدار می‌دهیم که خودشان را معرفی کنند تا زمینه صلح و سازش فراهم شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: دادگستری ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.