مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب شد

با تصمیم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمدعلی تیموری مدیرعامل این شرکت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بعد از خداحافظی عصر امروز سلیمانی ازگروه خودروسازی سایپا، با تصمیم هیات مدیره محمدعلی تیموری مدیرعامل این شرکت شد.

محمدعلی تیموری، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA است.

تیموری که ۲۵ سال سابقه حضور در ایران خودرو و سایپا را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۷۵ در شرکت ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم‌های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه سکان معاونت کیفیت مگاموتور سایپا را در دست گرفت و سپس تحت عنوان مدیرعامل یا هیأت مدیره در شرکت‌های گروه سایپا، موتور سازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش فعالیت خود را ادامه داد.

راه اندازی کارخانجات موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استاندارد‌های روز دنیا از دیگر فعالیت‌های محمدعلی تیموری است.

اعضای هیئت مدیره سایپا نیز مشخص شدند

علیمردان عظیمی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا به عنوان عضو موظف و رئیس هیات مدیره و علی شیدایی به نمایندگی از شرکت توسعه سرمایه رادین به عنوان عضو موظف هیات مدیره منصوب شدند.

علیمردان عظیمی کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد. در کارنامه کاری عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت‌هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا (ع) دیده می‌شود.

علی شیدایی نیز دکترای مدیریت صنعتی - مالی واحد علوم و تحقیقات تهران و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار در رشته مهندسی و مدیریت ریسک دارد. مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنعتی کیمیدارو، رئیس هیات مدیره شرکت پخش رازی، مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا، مدیرعاملی شرکت واسپاری ملت، مدیرعاملی شرکت لیزینگ جامع سینا از جمله مهمترین سوابق مدیریتی شیدایی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
یه جوری امار میدی مثل اینکه ناجی صنعت خودرو اومده .... این هم مثل امریکا هیچ غلطی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۲ دی ۱۴۰۰
فساد
آخرین اخبار