درخشش مهندسان عمران یزدی در سطح بین المللی

تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بار دیگر توانست سه مقام برتر در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) -شاخه ایران را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - تیم بتن دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه توانست به صورت هدفمند و با اعضای جدید خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) - شاخه ایران شرکت کرده و مقام دوم در گرایش نمونه مکعب بتنی و مقام سوم در گرایش‌های هنر بتنی و بتن متخلخل را از آن خود کند.

محمدرضا حاجی زینلی بیوکی، عارف کاکلی، سجاد زارعی کردشولی، زهره نوظهوری، محمدحسین دهقانی اشکذری و رضا کارگر دهنودشتی اعضای جدید تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بودند که با سرپرستی مهدی خداداد سریزدی عضو هیات علمی این دانشکده در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب سه مقام برتر شدند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) -شاخه ایران به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زلزله بم به همت مرکز تحقیقات بتن (متب) و همکاری انجمن علمی مهندسی بتن و سازه‌های بتنی ایران به صورت حضوری و مجازی در روز‌های پنجم و ششم دی‌ماه امسال در محل سالن همایش‌های پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است که تیم بتن دانشگاه یزد از سال ۹۸ تاکنون، هشت مقام برتر در مسابقات داخلی و خارجی را کسب کرده که اولین مقام در گرایش بتن متخلخل و مقام دوم بتن پرمقاومت در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران بوده است.

نتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.