نجات غریق ایلامی مجوز رکورد شکنی کشور را گرفت

غواص و مربی فدراسیون نجات غریق و شنا در ماده پایه دوچرخه بدون دست بمدت ۱۰ ساعت روی آب ماند و با شکستن رکورد استان جواز شکستن رکورد کشوری را گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - رییس کمیته هوگام ایلام و عضو رسمی فدراسیون نجات و غواصی گفت: رکورد کشور در این آیتم ۱۸ ساعت است که من موفق به شکستن ۱۰ ساعت شدم و تلاش می‌کنم رکورد کشوری نیز شکسته شود.

سجاد یکتا گفت: هدف از این رکورد به چالش کشیدن ورزشکاران و ناجیان توانمندی است که در دوران کرونا از ورزش فاصله گرفته و دست از فعالیت کشیده اند.

رییس کمیته هوگام ایلام و عضو رسمی فدراسیون نجات و غواصی گفت: همچنین سید حسن حسینی در بخش پرش طول جفت پا، رضا احمدیان و محمدرضا پشته کشی در بخش پارالل و بارفیکس و بهنام عزت الهی در بخش شنا پروانه در آب‌های آزاد نیز برای رکورد گیری کشوری به فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی شده اند.

یکتا گفت: همچنین چندی پیش نیز پویش‌های گرامیداشت شهدای غواص و پهلوان تالاب با هدف لایروبی و پاکسازی منابع آبی استان در بستر سد ایلام و دریاچه دوقولوی سیاه گاو آبدانان برگزار شد.

او گفت: در این برنامه که برای دومین بار در استان برگزار شد، ۲۰ تن از غواصان خبره و بین المللی استان عضو کمیته‌های هوگام و نجات غریق حضور داشتند و در قالب پویش پهلوان تالاب زیست بوم آبی سد ایلام و دریاچه دوقولوی سیاه گاو آبدانان را از زباله و آشغال پاکسازی کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.