خامس، جان بازیکن تیم فوتبال الوکره را نجات داد

ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید، جان همبازی امید ابراهیمی در تیم الوکره را نجات داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در دیدار هفته گذشته تیم‌های فوتبال الریان و الوکره در لیگ فوتبال ستارگان قطر اتفاقی ناگواری رخ داد.  لژیونر مالیایی تیم فوتبال الوکره عثمان کولیبالی در دقیقه ۴۱ بازی به زمین افتاد و دچار سکته قلبی شد. 

شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی در ترکیب این فصل تیم های فوتبال الریان و الوکره هستند و این دیدار به گونه‌ای دربی ایرانی‌های قطر هم به شمار می‌رود در دقیقه ۴۲ مسابقه متوقف شد و با تصمیم داور این دیدار به تعویق افتاد.

نشریه «الوطن» در گزارشی به سراغ عثمان کولیبالی بازیکن تیم فوتبال الوکره رفت و از ۲۵ دقیقه مرگبار زندگی اش پرس وجو کرد. در بخشی از این گزارش نقش کلیدی خامس ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید  و همبازی کنونی شجاع  خلیل زاده در تیم فوتبال الریان در نجات جان این بازیکن مالیایی مطرح شد.

مختار شعبان پزشک الوکره در این زمینه گفت: خامس رودریگز ستاره الریان در لحظه افتادن کولیبالی با اقدامی هوشمندانه و گرفتن سر این بازیکن به صورت صحیح باعث شده تا این بازیکن تنفس داشته باشد. کولیبالی در زمان افتادن بی هوش و نبضش بسیار ضعیف شده بود و این اقدام خامس باعث شد تا جان این بازیکن نجات پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار