لیگ بسکتبال آمریکا؛

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۲ دی)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهار‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، ممفیس گریزلیز به مصاف گلدت استیت واریرز رفت. در این دیدار تیم ممفیس موفق شد با درخشش جا مورانت با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۸ گلدن را شکست دهد و بیست و نهمین پیروزی خود را به دست آورد. در این دیدار گلدن استیت علی رغم درخشش و تریپل دبل استفان کری نتیجه بازی را واگذار کرد و پس از گذشت ۴۰ بازی شکست‌های گلدن ۲ رقمی شد. ممفیس در چند بازی اخیر تیم‌های صاحب نام را زمین گیر کرده است که در نوع خود جالب است. روز گذشته ممفیس لیکرز را هم شکست داد. ممفیس در حال حاضر در حال حاضر با ۲۹ پیروزی و ۱۴ شکست در رده چهارم جدول کنفرانس غرب جایگاه خود را تثبیت کرده است. گلدن استیت هم در این دیدار دهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۰ پیروزی و ۱۰ شکست در رده دوم کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار جا مورانت از ممفیس با کسب ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم استفان کری از گلدن استیت با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم لس آنجلس کلیپرز مقابل دنور ناگتس صف آرایی کرد. در این دیدار تیم کلیپرز با امیر کافی بازیکن جوان خود موفق شد در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۸۷ بر ۸۵ بروکلین را شکست دهد تا بیست و یکمین پیروزی برای کلیپرز در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. در این دیدار علی رغم دبل نیکولا یوکیچ و آرون گوردون برای دنور این تیم در ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کرد. کلیپرز در حال حاضر با ۲۱ پیروزی و ۲۱ شکست در رده هشتم جدول کنفرانس غرب قرار گرفته است. دنور ناگتس هم در این دیدار نوزدهمین شکست خود در فصل جاری NBA را ثبت کرد و با ۲۰ پیروزی و ۱۹ شکست به رده ششم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار امیر کافی از کلیپرز با کسب ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم آرون گوردون از دنور ناگتس با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و یک پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، نیکولا یوکیچ هم با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و دومین بازیکن برتر تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • اوکلاهما سیتی تاندر ١١٨ – ١٢٢ واشنگتن ویزاردز
  • فینیکس سانز ٩٩ – ٩۵ تورنتو رپترز
  • دیتریوت پیستونز ٨٧ – ١٣٣ شیکاگو بولز
  • گلدن استیت ١٠٨ – ١١۶ ممفیس گریزلیز
  • مینی سوته تیمبرولوز ١٢۵ – ١٢٨ نیو اورلینز پلیکانز
  • دنور ناگتس ٨۵ – ٨٧ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار