ذخیره‌سازی ۲۰۰ تن مرغ منجمد در کرمانشاه/ مرغ بازار شب عید تامین است

سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از ذخیره سازی ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -علی قربانی سرپرست پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام به بازار مرغ و خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان در کرمانشاه از یک ماه گذشته، گفت: در این مدت به طور مستمر مرغ مازاد بر نیاز استان را از طریق کشتارگاه‌های کرمانشاه به نرخ مصوب خریداری و ذخیره‌سازی کرده‌ایم.

در این مدت حدود ۲۰۰ تن مرغ مازاد از کشتارگاه‌های استان خریداری و ذخیره‌سازی شده که این میزان مرغ بجز ذخایر قبلی مرغ در سردخانه‌های استان است.

برای عرضه مرغ منجمد تابع ضوابط ستاد تنظیم بازار هستیم، و هر زمانی که ستاد تنظیم بازار اعلام کند، آمادگی توزیع مرغ منجمد در سطح گسترده در استان را داریم.

معمولا در برهه‌های زمانی که کمبود مرغ و یا افزایش قیمت به واسطه کاهش تولید و عرضه مرغ در بازار داشته باشیم، نسبت به عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در بازار اقدام می‌شود.

موجودی مرغ منجمد سردخانه‌های استان قابل قبول است و مشکلی برای عرضه مرغ منجمد در بازار شب عید استان در صورت نیاز نداریم و مرغ بازار شب عید تامین است.

تولیدکنندگان مرغ استان با توجه به بازار خوب مرغ در شب عید برای تولید مرغ به اندازه نیاز بازار برنامه‌ریزی کرده‌اند و بعید است کمبودی در بازار مرغ شب عید استان داشته باشیم که نیاز به عرضه مرغ منجمد باشد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.