تلاش شرکت چادرملو برای استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل

معاون امور مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو گفت: چادرملو در تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل در مجتمع‌های معدنی و صنعتی خود است.

  باشگاه خبرنگاران جوان یزد- فرهاد آذرین فر معاون امور مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو گفت: سال گذشته بالغ بر هزار و ۴۴۶ قلم قطعات و لوازم مصرفی جدید در بخش‌های استخراج، کارخانه فرآوری، گندله سازی، احیای مستقیم و فولادسازی، ساخت داخل شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ در مجموع تعداد ۲۸ هزار قلم قطعات و لوازم یدکی، از منابعِ داخلی تأمین و جایگزینِ قطعاتِ مشابه ساختِ خارج شده است. 

او گفت: تنها در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۹ میلیون یورو از محل استفاده از قطعات داخلی صرفه جویی ارزی حاصل شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو حدود مبلغ ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو افزایش داشته است.

معاون امور مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو گفت: چادرملو در تلاشِ  استفاده حداکثری از ظرفیت ساخت داخل تجهیزات و قطعات یدکیِ مصرفی در مجتمع هایِ معدنی و صنعتی خود است.

آذرین فر گفت: تا پایان سال گذشته  ۷۷ طرح تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده که اثر آن در بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی، افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن و گندله، کمک به کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، کاهش زمان توقفات و هزینه‌های تعمیرات، بومی سازی و ساخت داخل به خوبی مشهود است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.