سرهنگ همه خانی خبر داد

افزایش ایمنی تردد‌ها در مسیر بزرگراه شهید هاشمی

معاون آموزش پلیس راهور پایتخت گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد‌ها در مسیر بزرگراه شهید هاشمی نصب نیوجرسی به جای گاردریل در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سرهنگ علی همه خانی گفت: بمنظور افزایش ایمنی تردد‌ها در مسیر بزرگراه شهید هاشمی نصب نیوجرسی به جای گاردریل در این مسیر در حال انجام و اتمام است.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران، نصب نیوجرسی بجای گاردریل‌های در لاین میانی بزرگراه شهید هاشمی (جاده صالح آباد) آغاز شده تا شاهد تسهیل در تردد و ارتقاء ایمنی ترافیک در این محور باشیم؛ جمع آوری گاردریل‌های وسط این معبر بزرگراهی که یکی از راه‌های اصلی به حرم مطهر امام (ره) و مجموعه بهشت زهرا (س) بشمار می‌آید سبب اضافه شدن بخشی از میانه راه به سطح سواره رو و افزایش سطح سرویس آن خواهد شد.

سرهنگ همه خانی گفت: علاوه بر این مورد، با نصب نیوجرسی، دیگر دغدغه تعمیر و مرمت گاردریل‌ها رفع خواهد شد، تردد عرضی عابرین پیاده از محل‌های غیر مجاز سخت و یا غیر ممکن می‌شود و همچنین معضل تابش نور چراغ خودرو‌ها در تاریکی شب به چشم رانندگان مسیر مقابل از بین می‌رود.

چندی پیش، سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که نباید از حوزه ایمن سازی شبکه معابر غافل باشیم و برنامه‌های زیادی را همراه با شهرداری انجام دهیم که شهری ایمن‌تر از گذشته داشته باشیم.

افزایش ایمنی تردد‌ها در مسیر بزرگراه شهید هاشمی + تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار