جوان گمشده در کوه‌های منطقه کاریزلند پیدا شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پس از تلاش پنج ساعته جوان گم شده در کوه سفید پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: از روز گذشته خانواده جوانی به مرکز کنترل و عملیات هلال احمر استان اعلام کردند که فرزندشان از خانه به منطقه کاریزلند رفته و مفقود شده است، طبق فرآیند معمول خود، عملیات جست‌و‌جو را با توجه به اظهارات خانواده مذکور به همت تیم‌های امدادی هلال احمر آغاز کردیم.

حسینی گفت: تیم امدادی هلال احمر جست‌و‌جو را آغاز کردند و مناطقی که حدس می‌زدند که فرد پیاده بتواند آن مسیر‌ها را طی کند، جست‌و‌جو کردند که به علت تاریکی منطقه پس از هفت ساعت جستجو عملیات متوقف شد.

او گفت: امروز دوشنبه مجدد بنا به درخواست خانواده این جوان تیم‌های امدادی هلال احمر شامل هشت نیرو امدادی با دو دستگاه خودرو کمک دار امدادی و دو موتورسیکلت به همراه نیرو‌های انتظامات کاریزلند عملیات جستجو را ادامه دادند، که پس از تلاش پنج ساعته این جوان سالم در کوه‌های پشت منطقه کاریزلند معروف به (کوه سفید) پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.

حسینی گفت: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف آماده امداد رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.