انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان کردستان

اولین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن ورزشی نویسان استان کردستان امروز در سنندج برگزار شد و اعضای منتخب آن مشخص شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج _  اولین دوره مجمع انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن ورزشی نویسان استان کردستان بعدازظهر دوشنبه در سنندج برگزار شد و پس از رای‌گیری از خبرنگاران ورزشی استان، اعضای این انجمن انتخاب شدند.

در این انتخابات که برای اولین بار در استان با حضور نمایندگانی از انجمن ورزشی نویسان ایران و خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی نویس کردستانی برگزار شد، از میان ۲۲ رای ماخوذه عادل خلیلیان با ۲۲ رای، فرهاد شیری ۱۹ رای، حامد نظرویسی ۱۶ رای، فرشید اردلان ۱۵ و کیوان فیروزه‌ای با ۱۰ رای به عنوان اعضای اصلی و ویدا باغبانی با هفت رای و ارشاد خلیل اللهی نیز با ۶ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

هیرش اسماعیل زاده با ۱۲ رای به عنوان بازرس اصلی و پویا رمضانی با ۶ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان و از خبرنگاران باسابقه ورزشی استان در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: خبرنگاران ورزشی نویس همواره در جامعه مظلوم واقع شده و در حاشیه قرار گرفته اند، اما امیدواریم با راه اندازی انجمن ورزشی نویسان استان این قشر هم بتوانند مطالبات به حق خود را پیگیری کرده و دنبال کنند.

افشین خوشگوار افزود: ورزشی نویسان استان علیرغم همه کمبود‌ها و کاستی‌ها و مشکلات مالی با عشق و علاقه کار می‌کنند و از لحاظ کیفی آثار خوبی در استان تولید شود.

وی گفت: اولین نشریه ورزشی استان کردستان با عنوان "به‌هیز" (قوی و نیرومند) در سال ۱۳۹۰ راه اندازی شد و تاکنون ۲۶۵ شماره از آن به چاپ رسیده و علاوه بر این، هفته نامه کردستان ورزشی نیز از ۲ سال پیش در استان آغاز به کار کرده است.

ورزشی نویسان کردستانی در تراز کشوری تولید محتوا می‌کنند

رییس خانه مطبوعات استان کردستان نیز در این مجمع انتخاباتی، اظهار داشت: خبرنگاران ورزشی نویس استان بسیار توانمند هستند و در تراز کشوری تولید محتوا می‌کنند.

شیروان یاری افزود: بخش ورزش و حضور خبرنگاران ورزشی نویس همواره در جشنواره‌های استانی و حتی غرب کشور مورد غفلت واقع شده و این خبرنگاران تاکنون نتوانسته اند آثار خود را در این جشنواره‌ها شرکت داده و مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های مطبوعات ورزشی دغدغه ورزشی نویسان است که امیدواریم در آینده با برگزاری جشنواره استانی مطبوعات ورزشی کردستان این مسئله مهم تحقق یابد.

رییس خانه مطبوعات کردستان راه اندازی انجمن ورزشی نویسان استان را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم از مرکزیت گرایی به سمت پیرامون نگری تغییر گفتمان دهیم و این گفتمان ورزشی علاوه بر مرکز کشور در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز توسعه یابد.

در این مجمع انتخاباتی رضا خسروی و هیوا یوسفی به عنوان نمایندگانی از انجمن ورزشی نویسان ایران حضور داشتند و به بیان نکاتی پیرامون وظایف و اختیارات این انجمن پرداختند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

برچسب ها: هیات مدیره ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.