ارائه ۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان در ۹ ماهه امسال

هاشمی گفت: در ۹ ماه ابتدای امسال ۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان اعطا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جمشید هاشمی می گوید یکهزار نیازمند و مددجوی خوزستانی در جهت توانمند سازی از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شدند.

او در تشریح عملکرد ۹ ماهه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: در این مدت ۶ هزار و 500 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش 58 میلیارد تومان به مددجویان و خانواده‌های نیازمند خوزستانی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان از پرداخت 13 میلیارد تومان در قالب هزار و 315 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان و نیازمندان استان از منابع امداد ولایت و هم افزایی بانک مهر خبرداد.

تسهیلات مسکن، تسهیلات اشتغال و خودکفایی، تسهیلات حمایتی و تسهیلات کارگشایی از جمله خدمات این صندوق به محرومان جامعه است.

 به گفته هاشمی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه راهگشای بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت است که با یاری نیکوکاران می توان بیش از پیش به نیازمندان کمک کرد.

تقدیر از مدیرکل امداد خوزستان بابت فعالیت صندوق امداد ولایت استان

سیدمرتضی بختیاری صندوق امداد ولایت را یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان دانست و با قدردانی از تلاش‌های صندوق شبکه بانکی در کمک به نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد، در متن لوح تقدیر افزود:

اینک با مدیریت جمال شیبه و همدلی امدادگران صندوق قرض الحسنه امداد ولایت امکان جذب منابع خیرین جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه (طرح قرض ماندگار) به نیازمندان و محرومین آن استان بیش از پیش فراهم گردیده و بدین وسیله از تلاش‌های جنابعالی و تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: قتل عمد ، ماهشهر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.