پیام تسلیت در پی درگذشت سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور درگذشت مدرس حوزه و دانشگاه را تسلیت گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در پی درگذشت سرکار خانم سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

مصادف با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مطلع شدیم بانوی فاضله‌ی عالمه سرکار خانم سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی دعوت حق را لبیک گفتند.

ایشان بانویی محقق، مدرس حوزه و دانشگاه؛ پژوهشگر و دغدغه‌مند در عرصه‌های دینی و قرآن پژوهی و برخوردار از انگیزه‌های مومنانه و انقلابی بوده است.

آن مرحومه پس از تحصیل، تدریس، تحقیق، تبلیغ علوم و معارف دینی، توانسته در همکاری علمی و تبلیغی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و با حضور در محافل علمی و معرفتی و فرهنگی و دانشگاهی در تربیت دینی و انقلابی تعداد فراوانی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور نقش آفرینی مناسبی داشته باشد.

وی با تاسی از جد بزرگوارش آیت الله سید یونس مجتهد نجفی اردبیلی رضوالله تعالی علیه (مبارز و رهبر قیام مسجد گوهر شاد مشهد، علیه کشف حجاب در دوره رضاخان خائن) توشه باری از اخلاص و مجاهدت برای خویش ذخیره و برگی پر افتخار به تاریخ بانوان ایران زمین افزود.

بدون تردید طرح ها، سیره و روش تربیتی آن مرحومه برای دانشجویان عزیز در رشته‌های مرتبط قابل استفاده خواهد بود.

در پایان این مصیبت را به خاندان محترم، همسر معزز، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات، غفران و رحمت الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.