ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی در معرض فروپاشی

روزنامه صهیونیستی معاریو با اذعان به ضعف در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی، فروپاشی جبهه داخلی را به معنای فروپاشی ارتش و پلیس قلمداد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- جبهه داخلی صهیونیست‌ها که چالش بزرگی برای ارتش و نیرو‌های پلیس خصوصا پس از عملیات حارس الاسوار (نبرد غزه) در ماه مه ۲۰۲۱ به شمار می‌رود به شدت تضعیف شده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو دیروز (شنبه) در گزارشی نوشت: فروپاشی جبهه داخلی در زمان‌های استثنایی و اضطراری به معنای فروپاشی ارتش و پلیس است. اسرائیل ۷۵ میلیارد شکِل برای حمایت از جبهه داخلی اختصاص داده در حالیکه بودجه امنیت داخلی ۲۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی طرح ساماندهی شده‌ای برای حمایت از شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز‌های شمالی طی جنگ احتمالی آتی در اختیار ندارد. همچنین مناطق النقب و جلیل و مناطق هم مرز بین اعراب و یهودیان در شهر‌های مختلف کنترل نمی‌شود. تشکیلات فعلی پلیس مرزی رژیم صهیونیستی کوچک است و هر سال هزار نفر از نیرو‌های آن از خدمت ترخیص می‌شوند.

پس از عملیات غزه در ماه مه ۲۰۲۱، انگیزه و روحیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی برای انجام عملیات بیشتر علیه صهیونیست ها و شهرک نشینان افراطی در جنگ احتمالی آتی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار