بازگشایی تالار مرکزی رشت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تالار مرکزی رشت روز دوشنبه با برگزاری همایش (فرم و نقد در هنر و سینما) به صورت رسمی بازگشایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش و جایگاه برنامه فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی فراهم شود.

او با بیان اینکه بازگشایی تالار مرکزی رشت به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری شمال کشور یکی از زیرساخت‌ها است، افزود: افتتاح رسمی از این تالار می‌تواند به اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و حتی بین المللی در گیلان کمک کند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این تالار به صورت ناقص افتتاح و از سوی وزارتخانه به یک مؤسسه واگذار شد که بعد‌ها مشکلاتی در این زمینه ایجاد و سبب تعطیلی تالار مرکزی رشت شد.

رایزنی‌های بسیار انجام شده که تالار مرکزی رشت با اجرای همایش (فرم و نقد در هنر و سینما) به صورت رسمی بهره برداری شود.

آیین بهره برداری رسمی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۰ دی با حضور مسعود فراستی کارشناس رسانه ملی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

در تلاشیم تا کمبود‌ها موجود در تالار مرکزی رشت با کمک و همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان و همراهی شهرداری برطرف شود، و تالار مرکزی رشت به ویترین فعالیت‌های مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شهرداری رشت تبدیل شود.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.