گل‌محمدی: گل پدیده به پرسپولیس هدیه داور مسابقه بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد که گل تیم پدیده هدیه داور مسابقه به میزبان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتبال پرسپولیس درچارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل پدیده مشهد به تساوی یک بر یک رسید.

به گفته یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، زاهدی فر (داور مسابقه) اشتباه بزرگی کرده است. او ادامه داد که من اسم آن را اشتباه نمی‌گذارم و اسم آن اشتباه نیست. توپی که بازیکن ما زده، خطا به ضرر ما می‌گیرند. آن هم در شرایطی که داور فاصله ۸ متری با صحنه داشت و خیلی نزدیک صحنه بو  اما خیلی راحت ایستگاهی و خطا به سود حریف گرفت.

پرسپولیس با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۴ بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف فجرسپاسی شیراز برود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۹ دی ۱۴۰۰
تو هر وقت نتیجه نگیر مقصر پیدا کن بابا تیمت افتضاح بود اعصابمون خراب کردین ایی چ بازی بود شرم اوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۸ دی ۱۴۰۰
آقا یحیی من ی پرسپولیسیم اما واقعا تیمت افتضاح بود در حد ی تمرینم بازی نکردبیخودی از داور ایراد نگیر بازیکنات بی انگیزه بی روحیه بودن شانس اورد اونا گل ب خودی زدن ...تو سید نذا اینم نتیجه ش چرا وقتی نتیجه میگیری از داور ایراد نمیگیری؟؟؟؟ امروز با بازی افتضاح رو اعصاب بودین حسابی تنها تیمی ک پدیده نبرد شما بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۸ دی ۱۴۰۰
دیگه از بهانهات خسته شدیم. با اضافه شدن بازیکنای جدیدت و خرید فصل قبلت کلا گند زدی به پیکره تیم از بازی الهلال به اینور یه اب خوش از گلوی هوادارای تیم پایین نرفته
آخرین اخبار