معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

مواضع عربستان درخصوص حزب الله، با مواضع اسرائیل همسو است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد مواضع عربستان سعودی در خصوص حزب الله، با مواضع رژیم صهیونیستی همسو است.

باشگاه خبرنگاران جوان- شیخ علی دعموش دیروز در خطبه نماز جمعه در پاسخ به حمله عربستان سعودی به حزب الله مواضع رژیم سعودی در قبال حزب الله را با مواضع رژیم صهیونیستی در قبال مقاومت همخوان دانست و چاپلوسی‌های رژیم آل سعود، برای لبنان و مردم آن را توهین آمیز عنوان کرد.

اداره روابط رسانه‌ای حزب الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این مواضع تجاوز به حقوق قشر گسترده و بزرگی از مردم شریف لبنان است و نمی‌توان در برابر آن سکوت اختیار کرد و از این به بعد در مورد توهین سعودی‌ها سکوت نخواهیم کرد و هرکس مواضع خصمانه‌ای اختیار کند، پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

این مقام سیاست‌های چاپلوسانه رژیم سعودی را توهینی به لبنان و مردم این کشور  قلمداد کرد که در درجه اول به عزت و کرامت لبنان لطمه می‌زند و کشور را در معرض باج خواهی بیشتر این رژیم قرار می‌دهد؛ رژیمی که همچنان به تحقیر لبنانی‌ها ادامه می‌دهد و حاکمیت و عزت ملی شهروندان لبنانی را هدف قرار می‌دهد.

شایان ذکر است سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی، چند روز پیش در سخنرانی خود اعلام کرده بود عربستان از همه مسئولان لبنان می‌خواهد که منافع مردم خود را در اولویت قرار دهند و برای رسیدن ملت لبنان برادر!، به خواسته‌های خود، از جمله امنیت، ثبات، رفاه و جلوگیری از تسلط حزب الله تروریست! بر کشور، تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار