نبود انشعاب برق، مشکل جدی و ادامه دار در شهرک صنعتی گناباد

نبود انشعاب برق مانعی جدی در تولید برای کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرک صنعتی گناباد ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - در فروردین ماه ۱۴۰۰ بود که همزمان با نام گذاری سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی محمد صفایی نماینده گناباد  از شرکت برق خراسان رضوی درباره ایجاد مانع در تولید گلایه کرد.

برای پیگیری این گزارش که مانعی جدی در تولید برای کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرک صنعتی گناباد ایجاد کرده پیگیری‌هایی را از محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان داشته ایم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار پس از انقلاب؛ پست برق ۱۳۲ کیلو ولت گناباد در دهه فجر امسال کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی که از وزیر نیرو داشته‌ایم منجر به اخذ مجوز احداث پست برق ۱۳۲ کیلو ولت شماره دو شهرستان شده که در سطح استان نیز پیگیری‌هایی انجام شده و توافقاتی در خصوص زمان و نحوه اجرای آن صورت گرفته است.

کلنگ احداث پروژه در ایام دهه مبارک فجر در محل شهرک صنعتی گناباد به زمین زده شود وهمچنین با توجه به نیاز شدید گناباد به انرژی برق، مقرر شد یک دستگاه پست موبیل در منطقه نصب و راه اندازی گردد تا نیاز فعلی مشترکین صنعتی و خانگی را تا زمان راه اندازی و افتتاح پست اصلی، تامین کند.

احداث این پست سبب افزایش ظرفیت شبکه برق شهرستان گناباد به دو برابر میزان موجود خواهد شد و اعتبار صرف شده برای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار