نظرسنجی:

افزایش بی‌اعتمادی شهرک‌نشینان به کابینه و نظامیان رژیم صهیونیستی

تازه‌ترین نتایج منتشر شده یک نظرسنجی نشان داد که اعتماد شهرک‌نشینان به کابینه و نظامیان صهیونیست به پایین‌ترین حد در ۱۳ سال گذشته رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- گزارشات منتشر شده از سوی یک موسسه صهیونیستی در اراضی اشغالی نشان داد که شهرک‌نشینان صهیونیست نسبت به مقامات و نظامیان رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتماد شده و میزان اطمینان آن‌ها به قدرت این نظامیان به پایین‌ترین حد خود در ۱۳ سال گذشته رسیده است.

بر اساس گزارش القدس نت، در خصوص این نظرسنجی نتایح نشان می‌دهد که اعتماد شهرک‌نشینان در ماه‌های اخیر به نیرو‌های امنیتی به ۳۳ درصد، به دیوان عالی این رژیم به ۴۲ درصد، به کابینه رژیم صهیونیستی به ۲۷ درصد، به رسانه‌های صهیونیست به ۲۵ درصد و به پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست به ۲۱ درصد رسیده است.

تل‌آویو نیز در سال ۲۰۲۱ گران‌ترین شهر جهان برای زندگی معرفی شد. تورم و ناتوانی‌های مدیریت اقتصادی در رژیم صهیونیستی با وجود اینکه حمایت کشور‌های غربی به خصوص آمریکا را داراست نارضایتی‌های عمومی شهرک‌نشینان را باعث شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت که بیانگر دیدگاه‌های مختلف شهرک نشینان است پیش از این اعلام کرده بود که همه آن‌ها به علت بی‌اعتمادی به کابینه رژیم صهیونیستی که به شهرک‌نشینان پشت کرده است، نگران شرایط آینده هستند و به نوشته این روزنامه، همه گیری کرونا، صهیونیست‌ها را با نبرد بر سر موجودیت روبرو کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار