فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان:

در جبهه حق همیشه مردم مورد ستم قرار دارند و در جبهه باطل زورگویان

همواره در طول تاریخ، جنگ بین حق و باطل وجود داشته؛ در جبهه حق همیشه مردم مظلوم هستند و در جبهه باطل زورگویان و کسانی هستند که امکانات در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سردار حسن شاهوار پور این سخنان را در همایش دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان شهرستان هندیجان بیان کرد.

او گفت: جبهه حق شامل مردمی از جمله شهروندان یمن است که برای رساندن کمک‌های انسان دوستانه به مردم این کشور، یک کشتی باید ماه‌ها روی آب سرگردان باشد تا گوشه‌ای را برای انتقال کمک به جمیعت ۲۰ میلیونی پیدا کند.

سردار شاهوار پور در ادامه با اشاره به محاصره بیش از ۷۰ سال مردم فلسطین گفت: اسراییلی‌ها دیوار‌های ۲۰ متری در عمق زمین احداث کردند تا مردم غزه نتوانند برای رفع مشکلات خود یک تونل به سمت صحرای سینا بزنند و دارو و آذوقه تهیه کنند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص طرح خاورمیانه جدید افزود: برای آنکه امنیت کشور‌های اروپایی و منافع شان تامین شود کارشناسان مطرح غربی تجزیه کشور‌های بزرگ خاورمیانه از جمله ایارن و عربستان را مطرح کردند و در جنگ ۳۳ روزه نیز وزیر وقت خارجه آمریکا اعلام کرد که خاورمیانه جدید در حال زایمان است و این موضوع دردآور است.

سردار حسن شاهوار پورادامه داد: منظور وزیر وقت خارجه آمریکا آن بود که کشته شدن کودکان فلسطینی و لبنانی عادی است و برای اتفاقات و رخداد‌های جدید ضروری است.

به گفته این مقام ارشد سپاه در خوزستان، وقتی که غربی‌ها زورشان نرسید، طرح جدیدی را ریختند که آن هم ایجاد گروه‌های افراط گرا در منطقه خاورمیانه بود و مجموع این اقدامات نیز رای نابودی کشور‌های قدرتمند غرب آسیا و ضعیف سازی آن بود.

او اضافه کرد:، اما سلحشوری جوانان هم مسلک و هم دین در جبهه مقاومت تمامی معادلات را بر هم زد و یک محور بسیار مهم برخلاف میل غربی‌ها تشکیل شد که همان جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.