آغاز ثبت نام کارگاه های فصل زمستان کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی گفت:ثبت نام کارگاه های فصل زمستان کانون پرورش فکری آذربایجان غربی آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی گفت: کودکان و نوجوانان علاقمندان، در ۱۱ عنوان کارگاه برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون شامل موسیقی فلوت، موسیقی بلز، نمایشنامه نویسی، طراحی، نوشتن خلاق، داستان نویسی، شعر سرایی، بازی و سرگرمی(شطرنج) و (بازی خلاق) که ویژه کارگاههای فصل زمستان می باشند، ثبت نام کنند.

به گفته آبسوران رشته های مذکور در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام کارگاههای مذکور تا ۱۹ ماه جاری در پایگاه مجازی کانون به آدرس   agharbi.kpf.irمراجعه کنند.

او می گوید: علاقه مندان در گروههای سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوجوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا میتوانند در این کارگاهها شرکت کنند و برای شرکت کنندگان در دوره ها پس از اتمام کارگاهها گواهی پایان دوره صادر می شود.

آبسوران گفت: جدول زمانبندی و مشخصات دوره های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مهارتهای زندگی از طریق پرتال کانون به نشانی agharbi.kpf.ir بخش آموزشهای مجازی،کارگاههای برخط استانی جهت اطلاع علاقمندان قابل دسترسی است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کارگاههای مجازی فرهنگی، هنری، ادبی و مهارتهای زندگی کانون از ۲۰ ماه جاری آغازو تا ۲۰ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.