پیکر مطهر سه شهید گمنام فردا در تبریز خاکسپاری می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام عملیات‌های بدر، خیبر و رمضان در تبریز تشییع و در محل یادمان شهدای گمنام مایان خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز  روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این مراسم معنوی و با شکوه اظهار کردوگفت: طبق برنامه‌های زمان بندی شده، قرار است ساعت ۱۰ صبح فردا پنجشنبه مراسم تشییع پیکر مقدس این شهدا، از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تبریز برگزار شود.

او افزود: بعد از مراسم تشییع و مدیحه سرایی، با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور استان، مراسم اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده، ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.

او با بیان اینکه برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی، بر عهده خدمتکاران سپاه ناحیه امامت تبریز است، گفت: پس از مراسم تشییع در تبریز، از ساعت ۱۴:۳۰ با سخنرانی سردار اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و با حضور مردم شهید پرور منطقه مایان، مراسم تشییع از مقابل مسجد جامع مایان برگزار می‌شود و این سه شهید در محل یادمان شهدای گمنام مایان خاکسپاری خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: پیکر پاک این سه شهید گمنام که از مناطق عملیاتی شرق بصره، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده است، دیروز با استقبال مسئولین استانی، مردم ولایت مدار و خانواده معظم شهدا، از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، به این شهر منتقل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار