برگزاری ۱۷ رویداد استارت آپی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تا پایان امسال ۱۷ رویداد استارت آپی را در شهرهای مختلف استان برگزار می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد  - علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این شرکت با همکاری پارک علم و فناوری خراسان برگزاری ۱۷ رویداد استارت آپی در شهرستان‌های استان را تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده که تاکنون از این تعداد یک رویداد با حضور شرکت‌های استارت آپی، شرکت‌های فناور و افراد نخبه و مخترع برگزار شده است.

او گفت: استارت آپ، کسب و کار جدید حول محور فناوری است و رویداد‌های استارت آپی با هدف پر کردن خلاء موجود بین سرمایه گذاران و فناوران و ارتباط سرمایه گذاران با افراد خلاق و مخترع برگزار می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:در این رویداد‌ها سرمایه گذاران حضور یافته و با ایده‌های کسب و کار جدید و برنامه‌های استارت آپ ها آشنا می‌شوند، در واقع رویداد‌های  استارت آپی حلقه ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران را شکل می‌دهند.

بهرامی زاده گفت: رویداد‌های استارت آپی محلی برای شناسایی استارت آپ‌های برتر خواهد بود و این کار به افراد دارای ایده‌های نو کمک می‌کند تا از عملکرد و رویکرد استارت‌آپ‌ها الگوبرداری کرده و در صورت نیاز از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

او  گفت: حمایت‌های مالی و معنوی از استارت آپ‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، حمایت از ایده‌های ناب صنعتی در قالب انعقاد قرارداد با پارک علم و فناوری خراسان به منظور تجاری سازی ایده‌های فناورانه، کمک به ثبت اختراع، تهیه طرح امکان سنجی برای ایده‌ها از دیگر اهداف برگزاری رویداد‌های استارت آپی است.

انتهای پیام//م.م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار