آرزو‌های دشمن را با فرهنگ بی‌حد دفاع مقدس در هم پیچیدیم

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: تبیین و تشریح آرمان‌های انقلاب اسلامی تنها چراغ راه هدایت و تعالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ با محوریت شهید یسری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ گفت: وحدت و اتحادی که هم‌اکنون در بین مسلمانان و شیعیان منطقه جریان دارد در سایه رشادت جوانانی به دست آمده است که امروز پیکرشان با نهایت افتخار اما مظلومانه به آغوش وطن باز می‌گردد.

او با اشاره به مجاهدت‌های بی‌مثل و بی‌تکرار تاریخ انقلاب اسلامی گفت: مردان بزرگی در طول تاریخ از دامن مادران این سرزمین که زهراگونه فرزندان خود را تربیت کردند، برخاسته و با سلاح خودباوری و دین‌باوری در برابر دشمنان قد علم کرده و برای میهن خود افتخارآفرینی کرده‌اند که ما امروز مدیون این تعصب و غیرت آنان هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: خط امام ما در مسیر درست هدایت و ارشاد همواره قابل ملاحظه و مؤثر در دست‌یابی به موفقیت بوده و بی‌شک یکی از دلایل اصلی واهمه دشمن از ایران اسلامی همین رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت است.

سردار اوصانلو همچنین به مقام شامخ شهید سردار قاسم سلیمانی اشاره و گفت: مردی که در همه جا و همه شرایطی پایبند به ولایت و برابری بود توانست با روحیه عمل‌گرایی و رفتار خالصانه خود را تا ابد در قلوب ملل جهان ماندگار کند و سبب فخر و مباهات ماست که فرمانده جبهه مقاومت جهان یک ایرانی شجاع و دلیر بود.

او به اهمیت تکریم خانواده‌های شهدا تاکید و گفت: خانواده‌های معزز شهدا یادگاران ارزشمند شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و خدمت به این عزیزان نباید فراموش شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور استان اردبیل را استانی شهیدپرور و محل رشد و پرورش جوانان حسینی دانست و گفت: این استان جز مناطق برتر کشور در تربیت جوانان انقلابی و ولایی بوده و امروز ما افتخار این را داریم که در خدمت مردم متدین آن باشیم که امید داریم نام این استان همواره در صفحه نخست دفتر قطور انقلاب باقی بماند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.