رونق تولید و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد با تقویت منابع بانکی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی خواستار تقویت منابع بانکی کهگیلویه و بویراحمد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز ۱۵ دی ۱۴۰۰ در دیدار با خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،با تبیین مشکلات در حوزه اعتبارات منابع بانکی، تسهیلات و اشتغالزایی، خواهان موافقت وزیر برای رفع موانع حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد شد.

او در این دیدار خواستار تقویت هر چه بیشتر منابع مالی بانک‌های استان از سوی وزارت اقتصاد و دارایی برای رونق تولید و اشتغال شد.

احمد زاده در این دیدار با تبیین مشکلات و موانع حوزه اقتصادی، منابع و موانع بانکی، سرمایه گذاری و اشتغال در کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت کمبود منابع و مصارف بانکی استان نیاز است این منابع تقویت شود.

او همچنین به مشکلات واحد‌های تولیدی در استان اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد اصلی بانک‌های استان حمایت از واحد‌های تولیدی باشد و علاوه بر منابع بانک‌های دولتی، منابع بانک‌های خصوص فعال در استان نیز برای پیشرفت و توسعه بخش اقتصادی استان به کار گرفته شود.

استاندار در این دیدار خواهان تقویت منابع بانکی، موافقت و همراهی وزیر در گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی، مشکلات سرمایه گذاران، رفع موانع پیش روی تولید کنندگان، صادرات و توسعه سرمایه گذاری در استان شد.

احمدزاده همچنین خواهان افزایش اختیارات بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسریع در روند امور مربوط به تولید و سرمایه گذاری و همچنین خواهان تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با تولید کنندگان و سرمایه گذاران شد.

او با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات موجود در بخش اقتصادی، صنعت و تولید استان و تحقق این مهم و هدایت درست منابع به سمت تولید و اشتغال از اولویت‌های اصلی ما در استان است گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که واحد تولیدی، کوچک، متوسط و بزرگ در استان تعطیل شود و یا بر واحد‌های راکد و تملیکی افزوده شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی هم در این دیدار رفع مشکلاتِ منابع بانکی، فعالان اقتصادی و حمایت از تولید در استان را یکی از اولویت‌ها دانست.

او با بیان اینکه، تقویت منابع بانکی در صدر فعالیت‌های اقتصادی و اولویت است، گفت: دغدغه تامین منابع مالی بانکی برای رونق بخش اقتصادی و تقویت بنگاه‌های تولیدی برطرف می‌شود.

خاندوزی در رابطه با کمک به شبکه بانکی و تامین و تقویت منابع بانکی استان و تسهیل در ارتباط بین سیستم بانکی با تولید کنندگان و سرمایه گذاران قول مساعد داد و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.