شیعه و سنی سیستان و بلوچستان حامی اسلام و رهبری‌اند

پدر شهید مدافع امنیت گفت: همه اقشار مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ این استان حامی اسلام و رهبری و ادامه دهنده راه خونبار شهیدان بوده و از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - پدر شهید پاسدار وطن عزیزالله بزی از بزرگان و معتمدان خاش گفت: گفت: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب مردم شجاع، مومن و انقلابی سیستان و بلوچستان شده و خوشحال هستیم که فرزندان ما در راه حفظ امنیت و پاسداری و صیانت از اهداف نظام اسلامی جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب و خاک میهن و مبارزه با اشرار و عوامل جیره خوار دشمن کرده و همچنان آماده جانفشانی و حضور در عرصه مقابله با فتنه گران و گروهک‌های معاند و خرابکار هستند.

وی اگفت: حادثه اخیر به شهادت رسیدن شماری از پاسداران وطن در سیستان و بلوچستان نشان داد که دشمنان اسلام و کشور از وحدت و اخوت و برادری مردم شیعه و سنی و اقتدار و عظمت ایران اسلامی هراس دارند.

سردار بزی گفت: شهدای عرصه امنیت در سیستان و بلوچستان با ویژگی ولایتمداری ادامه دهنده راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و شجاعانه در صف مقابله با اشرار و دشمنان مزدور حضور پیدا می‌کنند.

وی با قدردانی از ابراز همدردی مردم و مسوولان خاش و سیستان و بلوچستان با خانواده شهید بزی و شهدای عرصه امنیت استان گفت: همه مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پا در رکاب رهبری برای اقتدار و عزت و سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار