در ۲۴ ساعت گذشته؛

دومین حمله به پایگاه آمریکایی در دیرالزور

منابع محلی اعلام کردند پایگاه نظامیان آمریکا در دیرالزور سوریه مورد حمله راکتی قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، منابع محلی در استان دیرالزور سوریه اعلام کردند که پایگاه اشغال شده توسط نظامیان آمریکایی در این استان که به مرز عراق نیز نزدیک است با راکت هدف قرار گرفته شده است.

تاکنون جزئیات بیشتری از این حمله منتشر نشده و حجم خسارات احتمالی نیز مشخص نیست.

این حمله درحالی صورت می‌گیرد که روز گذشته (دوشنبه) هم همین پایگاه مورد هدف قرار گرفته و بیش از ۷ موشک کاتیوشا و ۴ گلوله خمپاره به سمت پایگاه ارتش آمریکا در میدان نفتی العمر شلیک شده بود.

مشخص نیست پشت این حملات چه کسانی قرار دارند، اما به تازگی مردم سوریه که از ظلم نظامیان تروریست آمریکا و مزدوران وابسته به آن‌ها خسته شده‌اند در سوریه مقاومت‌هایی از خود نشان داده و بار‌ها مانع عبور کاروان‌های نظامی این کشور از شهر‌های خود شده‌اند.

شبه نظامیان کرد موسوم به «قسد» نیز در استان دیرالزور تحت حمایت آمریکا قرار دارند و بار‌ها برای ترساندن مردم این استان با حمایت آمریکا مردم محلی را ربوده‌اند.

دولت سوریه نیز در راستای دفاع از خاک کشور خود همواره از سازمان ملل خواسته است به حضور غیرقانونی نظامیان آمریکا در این کشور پایان دهد. با این حال تروریست‌های آمریکایی نه تنها سوریه را ترک نکرده بلکه نفت این کشور را دزدیده و حتی به گندم آن نیز رحم نکرده و منابع سوریه را به پایگاه‌های غیرقانونی خود منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار