‍ کشف ۶۹ قبضه سلاح و ۷۵۰ عدد فشنگ غیرمجاز در پاوه /کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان "پاوه" و کشف ۶۹ قبضه اسلحه،۷۵۰ عدد فشنگ و ۱۲۷ تیغه خشاب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات از کشور‌های همسایه به شهرستان پاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران انتظامی پاوه و امنیت عمومی استان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد ۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان سلاح و مهمات شده در محور "نوسود به روستای کومه دره" شده و در عملیاتی مشترک آن‌ها را توقیف کردند.

در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی، ۶۹ قبضه اسلحه شامل ۶۵ قبضه کلت کمری و ۴ قبضه کلاشینکف کشف شد.

کشف ۷۵۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۲۷ تیغه خشاب از دیگر اقدامات ماموران پلیس در انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات بود.

هر ۷ عضو باند دستگیر شدند و این افراد پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع مراجع قضائی شدند.

 امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد به هر نحوی از این خطوط عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی روبرو خواهد شد.

 برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که اقدام آن‌ها باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود همواره در اولویت‌های کار پلیس قرار داشته و با همکاری دستگاه قضائی برخورد‌های مناسب با آن‌ها صورت می‌گیرد.

حادثه رانندگی در محور صحنه- کنگاور یک کشته و ۴ زخمی به جا گذاشت

 سرهنگ "کیخسرو دستغیب" رئیس پلیس راه استان از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در محور صحنه - کنگاور خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر هم زخمی شدند.

این حادثه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه شب (۱۳ دی) در حوالی گرنه بیدسرخ واقع در محور صحنه - کنگاور میان ۲ دستگاه خودرو پیکان و سمند رخ داد.

در این حادثه راننده خودرو پیکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر هم از سرنشینان ۲ خودرو زخمی شدند.

از مجروحان حادثه یک نفر راهی بیمارستان شد و ۳ نفر دیگر نیز که سطحی زخمی شده بودند به صورت سرپایی مداوا شدند.

طبق بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان پلیس راه، علت وقوع این حادثه عدم رعایت حق تقدم از سوی خودرو پیکان و ورود از فرعی به اصلی بوده است.

کشف ۲هزار و۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

 سرهنگ "محمد محمدی" فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۲هزار و۵۰۰لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشتزنی در سطح شهر به ۲ دستگاه موتورسیکلت باری مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته حدود ۲هزار و۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

 ۲ نفر در این راستا دستگیر شدندو  به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شدند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.