پیامک‌های دریافتی ۱۴ دی ماه؛

درخواست متقاضیان برای افزایش سن در دانشگاه فرهنگیان و گلایه از تاخیر در تحویل خودروهای سایپا

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ۱۴ دی‌ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ۱۴ دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

۹۱۱۳....۹۳۶: سلام. لطفا سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را از ۲۷ به ۲۸ سال افزایش دهید۰ نمی‌شود کسی که آرزوی معلمی را دارد فقط به خاطر سنش نتواند وارد دانشگاه فرهنگیان شود. ممنون بابت پیگیری


۶۴۸۰....۹۰۵:سلام وقت بخیر شرکت سایپا بابت تحویل خودرو خیلی تاخیر دارد. من در فروش فوق العاده کوییک اس ثبت نام کردم باید ۹۰ روزه تحویل می‌دادند، اما الان ۱۱۴ روز گذشته هنوز فاکتور هم نشده است. لطفا پیگیری کنید.


۹۱۳۳....۹۳۶: سلام. لطفا پیگیر تاخیر در ثبت نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ باشید. باتشکر


۰۵۱۶....۹۰۳: سلام و خسته نباشید. از مسئولان بخواهید در مورد تفکیک فاز دو خاوران تبریز رسیدگی کنند. ۱۰ سال است که مردم بلاتکلیف ماندند.


۳۵۵۳....۹۰۲: با سلام و وقت به خیر بیش از ده سال است که بیش از ۵ هزار خانواده با در دست داشتن قرارداد شهرداری منطقه ۹ تبریز و عموما" از قشر کم درآمد جامعه چشم انتظار تفکیک قطعات فاز دو خاوران تبریز هستند.خواهش می کنم از مسئولان پیگیری شوید . سپاسگزارم.


۱۴۷۰....۹۳۸: سلام لطفا سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را پیگیری کنید. تکلیف من الان دو سال است که پیگیری وضعیت هستم، اما متاسفانه خبری نشده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار